Nyheter

– Man har latt dyktige rektorer og lærere få prøve ut grep som de selv har ment var viktige, og det har gitt resultater, sier professor Harald Baldersheim ved Universitetet i Oslo. Arkivfoto: Magnus Knutsen Bjørke
– Man har latt dyktige rektorer og lærere få prøve ut grep som de selv har ment var viktige, og det har gitt resultater, sier professor Harald Baldersheim ved Universitetet i Oslo. Arkivfoto: Magnus Knutsen Bjørke

Bedre resultater i skolen uten politisk innblanding

Landets mest framgangsrike skolekommuner overlater skolene til seg selv, ifølge KS-støttet masteroppgave.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

Digitalt Ukespass


175,-

KJØP

Digitalt Prøveabonnement
3 Måneder

1750,-

KJØP

Kommunal Rapport Digitalt
1 år

4750,-

KJØP

Kommunal Rapport digitalt 1 år inklusive papiravis

5250,-

KJØP

Powered by Labrador CMS