Ekspert mener kopper og luer er bortkastede penger

Kommunestruktur. Dagstursekker, kopper, penner, og t-skjorter med nye kommunevåpen og slagord brer om seg i de nye kommunene. Men har disse produktene noen effekt?
Luer, te, kopper og t-skjorter er noen av effektene de nye kommunene bruker for å skape blest om seg selv. Foto: Kommunene

Sunnfjord kommune har produsert noen få pins og dagstursekker og har nå nylig lansert ei lue som single eller noen som kjenner en singel kan hente i alle de nåværende kommunehusene. «Ta på deg lua, ver open for kjærleiken og ta med deg din nye kjærast heim til Sunnfjord», reklamerer de med på hjemmesiden. 

– Dette gjør vi mest for å skape oppmerksomhet, sier prosjektrådmann Ole John Østenstad, som tidligere i år smilende poserte med en annen lue med kommunevåpen på.

Lese mer?

Jeg er abonnent

Jeg er ikke abonnent

Bli abonnent

Spørsmål? Kontakt oss på redaksjon@kommunal-rapport.no

Delta i debatten

Vi overvåker denne debatten kontinuerlig mellom kl. 07 og 24. Kommentarfeltet er nå stengt og åpner igjen kl. 07.00. Velkommen tilbake da!