Over 5.000 klager på Nav i fjor

Sosialtjeneste. I fjor klagde brukerne 5.114 ganger på Nav. En tredel klager på de ansattes oppførsel, mens over halvparten er misfornøyd med oppfølgingen.
– Vi ser ikke på dette som et høyt tall, sier ytelsesdirektør i Nav, Kjersti Monland, til Dagbladet. Foto: Nav

Antall serviceklager, som en er formell, skriftlig klage man kan sende inn til Nav, tilsvarer 14 hver dag.

– Vi ser ikke på dette som et høyt tall, sier ytelsesdirektør i Nav, Kjersti Monland, til Dagbladet.

Lese mer?

Jeg er abonnent

Jeg er ikke abonnent

Bli abonnent

Spørsmål? Kontakt oss på redaksjon@kommunal-rapport.no

Flere artikler om

Delta i debatten

Vi setter stor pris på at du deler ny kunnskap, dine egne erfaringer og diskuterer med oss og andre lesere. Du må bruke ditt fulle navn for å delta i debattene. Debatten vil bli moderert i tråd med de presseetiske regler. Modereringen skjer i etterkant av publiseringen.