Annonse
Nyheter
Serviceordfører med åpen linje
Når man flagger en åpen stil, og deler ut mobilnummeret til alle, blir det ikke fred å få. Ordfører Dagfinn Ripnes (H) avbrytes stadig. Og servicetorgleder Annette Gundersen mener ordførerens holdning til service er avgjørende. Kristiansund kan smykke seg med tittelen som Årets servicekommune, og for å får det til må man ha en tilgjengelig ordfører og et servicekontor med lav terskel.
- Vi har en ordfører som er veldig flink til å gi de ansatte ros og som har en åpen og tilgjengelig stil, sier servicetorgleder Annette Gundersen. - Med ei kruttønne som Annette som leder av servicekontoret, er alt i trygge hender, roser ordfører Dagfinn Ripnes tilbake. |
Stadig flere gjør som Anne-Kathrine Bergheim og stikker innom det sentralt plasserte servicekontoret hvor Jorunn Bjøringsøy er en av medarbeiderne. |
- Vi valgte å etablere oss i Kristiansund på grunn av rask og positiv respons, sier daglig leder Tore Fagerlie i kommunikasjonsselskapet ProffCom. Her sammen med konsulentene Per Erik Sæther og Hege Linvåg Aas. |
Akkurat så fornøyd er redaksjonsekretær Stein Sættem i Tidens Krav med Kristiansund kommune. Meroffentlighet blir praktisert. |