Kommentar

Tonen på toppen er viktig, men tonen i midten er like viktig, understreket Line M. Johansen i Deloitte, da hun presenterte den nye rapporten om varsling i kommuner og fylkeskommuner som KS har bestilt.
Tonen på toppen er viktig, men tonen i midten er like viktig, understreket Line M. Johansen i Deloitte, da hun presenterte den nye rapporten om varsling i kommuner og fylkeskommuner som KS har bestilt.

God takhøyde kan gi færre varsler

Gode varslingsregler og tonen i midten av organisasjonen er viktig for å unngå at problemer ender som destruktiv varsling.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

Digitalt Ukespass


175,-

KJØP

Digitalt Prøveabonnement
3 Måneder

1750,-

KJØP

Kommunal Rapport Digitalt
1 år

4750,-

KJØP

Kommunal Rapport digitalt 1 år inklusive papiravis

5250,-

KJØP

Powered by Labrador CMS