Kommentar

Barn og unge må skånes for omfattende skjermbruk. Samtidig har digitale verktøy en naturlig plass i undervisningen, mener Agnar Kaarbø.
Barn og unge må skånes for omfattende skjermbruk. Samtidig har digitale verktøy en naturlig plass i undervisningen, mener Agnar Kaarbø.

Upresis skjermkritikk rammer feil

Smarttelefonens uheldige virkning på unge menneskers liv må bekjempes, men ikke på bekostning av en fornuftig digitalisering av skolehverdagen.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

Digitalt Ukespass


175,-

KJØP

Digitalt Prøveabonnement
3 Måneder

1750,-

KJØP

Kommunal Rapport Digitalt
1 år

4750,-

KJØP

Kommunal Rapport digitalt 1 år inklusive papiravis

5250,-

KJØP

Powered by Labrador CMS