Nyheter

Luer, te, kopper og t-skjorter er noen av effektene de nye kommunene bruker for å skape blest om seg selv. Foto: Kommunene
Luer, te, kopper og t-skjorter er noen av effektene de nye kommunene bruker for å skape blest om seg selv. Foto: Kommunene

Ekspert mener kopper og luer er bortkastede penger

Dagstursekker, kopper, penner, og t-skjorter med nye kommunevåpen og slagord brer om seg i de nye kommunene. Men har disse produktene noen effekt?

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

Digitalt Ukespass


175,-

KJØP

Digitalt Prøveabonnement
3 Måneder

1750,-

KJØP

Kommunal Rapport Digitalt
1 år

4750,-

KJØP

Kommunal Rapport digitalt 1 år inklusive papiravis

5250,-

KJØP

Powered by Labrador CMS