Nyheter

Når flere skal bli til én, er det lurt å lage et nytt merkevarestrategisk kart for å lykkes på best mulig måte – akkurat som når bedrifter fusjonerer, er Per Paulsens oppfordring til sammenslåingskommuner. Foto: Privat
Når flere skal bli til én, er det lurt å lage et nytt merkevarestrategisk kart for å lykkes på best mulig måte – akkurat som når bedrifter fusjonerer, er Per Paulsens oppfordring til sammenslåingskommuner. Foto: Privat

– Mange kommuners slagord har ikke rot i virkeligheten

– Kommuner som fusjonerer kan lære mye av private bedrifter når det gjelder merkevarebygging, mener Per Paulsen, strategisk rådgiver innen merkevarebygging.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

Digitalt Ukespass


175,-

KJØP

Digitalt Prøveabonnement
3 Måneder

1750,-

KJØP

Kommunal Rapport Digitalt
1 år

4750,-

KJØP

Kommunal Rapport digitalt 1 år inklusive papiravis

5250,-

KJØP

Powered by Labrador CMS