Redaktør Britt Sofie Hestvik i Kommunal Rapport overrekker gullegget til Coops markedsansvarlig, Hilde Berge Mælhum, markedsrådgiver Anne Grete Meyer og Stig Eilert Svendsen fra Kikkut reklamebyrå. Foto: Terje Lien
Redaktør Britt Sofie Hestvik i Kommunal Rapport overrekker gullegget til Coops markedsansvarlig, Hilde Berge Mælhum, markedsrådgiver Anne Grete Meyer og Stig Eilert Svendsen fra Kikkut reklamebyrå. Foto: Terje Lien
Denne artikkelen er over ett år gammel. Den kan inneholde utdatert informasjon.

Coop la gullegget

Det offentlige gullegget 2012 gikk til Coop med kampanjen for bedriftskort. En smilende jentunge sjarmerte juryen.

Med musefletter og bare føtter bærende på en stor pakke med tørkeruller avgjorde den lille modellen konkurransen om den beste annonsen i Kommunal Rapport i 2012. Coops bedriftskort ble markedsført på en effektiv måte.

Det er andre gang vår avis deler ut denne utmerkelsen til den beste annonsekampanjen. Og juryen mente kampanjen var både relevant og uventet.