Markedskonsulent Sven Fossum i Manpower mottok i formiddag pris for beste annonsekampanje i Kommunal Rapport i 2011 av juryleder Britt Sofie Hestvik. – Dette er sterk kommunikasjon, sa Hestvik. Foto: Magnus Knutsen Bjørke
Markedskonsulent Sven Fossum i Manpower mottok i formiddag pris for beste annonsekampanje i Kommunal Rapport i 2011 av juryleder Britt Sofie Hestvik. – Dette er sterk kommunikasjon, sa Hestvik. Foto: Magnus Knutsen Bjørke
Denne artikkelen er over ett år gammel. Den kan inneholde utdatert informasjon.

Manpower vant annonsepris

Rekrutteringsfirmaet Manpower ble i formiddag tildelt «Det offentlige gullegget» for beste annonsekampanje i Kommunal Rapport i fjor.

«Meget godt kreativt håndverk, løst på en innsiktsfull og intelligent måte», konkluderer juryen om Manpowers kampanje, der selskapet profilerer seg gjennom sine medarbeidere «Kjetil» og «Anna».

- Veldig gøy og overraskende, sa markedskonsulent Sven Fossum i Manpower, da han ble overrakt prisen av jurylederen, Kommunal Rapports redaktør og adm.dir. Britt Sofie Hestvik, under en tilstelning i Oslo i anledning avisens 25-årsjubileum.